20 Şubat 2015 Cuma

Şimdi Ne Kaldı ki Dönesin?


Geçen sene bu zamanlarda gitmiştin. Canımın çok yandığını hatırlıyorum, nasıl gittiğini hatırlamıyorum. Hatırlamama konusunda hak ver bana. O kadar çok gittin ve geldin ki, o kadar çok affettim ve alışkım ki. Eminim son gidişinde canıma tak ettiği için bir kez bile yalvarmamışımdır. Koskoca 4 yıl sevdim ben seni. Koskoca 4yılda seninle büyüdüm yokluğunla olgunlaştım. Ve hiç bir zaman defalarca şans vermemem gerektiğini öğrenemedim. İnan hayret ediyorum kendime. Onca acıyı çekip nasıl vazgeçtim diyorum. Sahi nasıl ağlamaktan vazgeçtim. Nasıl her dakika düşündüğüm adamı kalbimden silebildim. Nasıl adına binlerce şiir yazdığım adamın yüreğinden vazgeçtim. Bilmiyorum, hiç bilemiyorum. 

Şimdi ne kaldı ki dönesin? Neden dönmek isteyesin? Senden vazgeçtim diye mi? Şimdi ne kaldı ki sevesin? Neden sevmek isteyesin? Senden geçtim diye mi? Sormazmıyım sana geçen sene bugün giderken aklın nerdeydi diye? Sormazmıyım 4 yıl boyunca gözlerimin içine bakarken bir kere olsun ellerimi tutmadın diye? O yüzden dönme. Pişman olup arkana bakma işte. Gelmesin o aklın başına. Sevme işte beni, nasılsa alıştım. Zaten sevsende bana yaşattığın acıları silemezsin. 

Hani nasıl gittiğini unuttum dedim ya. Nasıl geceleri uykusuz bıraktığını, nasıl ağlattığını, nasıl gururumu kendime olan saygımı bana ezdirdiğini hatırlıyorum. Bana nasıl hayal kırıklıkları yaşattığını bir bir hatırlıyorum. O yüzden Allah aşkına egolarını tatmin ettirmek için kendinden emin olmadan yeniden biz olmaya çalışmak için sakın gelme. Ben büyüdüm ve akıllandım. O 4yılda büyüyemediğim kadar son 1 yılda büyüdüm. Öyle bir akıllandımki herkesten elimi ayağımı çektim. İkinci şans mı? Oda neymiş. Artık kimsenin üzerine hayal kurmuyorum. Senin dengesizliklerinden nasibimi aldım ben. O yüzden ne olur aklımı çelme. Ben böyle yoluma devam edeyim. 

Biliyorum işte yine üzeceksin beni. İlk defa birşeyin olmayacağını anlayıp pes ettim. Zorlamayacağım artık, eskileri açmayacağım. Saf yüreğimi yalancı sevginle kandırmaya çalışmayacağım. Gülüşüne hayran olduğum içimi titreten adam değilsin artık. Şu halime bir baksana, benden ne kalmış geriye? Ardında bıraktığın artık seni bile sevmeyen kadınla gurur duy. Kim sevmiş ki beni ben seveyim, bir baksana geriye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder