27 Şubat 2015 Cuma

Ölüyorum Be Adam


26.09.2014

Geçenlerde bir adam tarafından kırıldım. Söylememe gerek var mı? Tabiki canım çok yandı. Aslında hikayenin diğerlerinden bir farkı yok. Ana kahramanımız yine çok aşık kadını bağlanmaktan korkarak terkediyor. 

Beni şaşırtmadan yine aynı oyuna getirdin. Sana defalarca şans verdiğim için kendime kızıyor ve tüm hırsımı kendimden çıkartıyorum. Bana yakışmayacak şeyler yapıyorum. Seni başka adamlarda tek tek arıyorum. Bulamıyorum. Ya canım yanıyor ya can yakıyorum. Dün sen beni vurdun. Bugün ben kendimi vuruyorum. Kendimle beraber dokunduğum heryeri talan ediyorum. 

Soran olursa unuttum geçmişi, yaşadıklarımı. Gören olursa unutmuş geçmişini, nede güçlü kadınmış. Öyle değil işte, ben dünümü unutmadım sadece bir maske takındım. Çünkü biraz olsun akıllandım, yokluğuna alıştım ve yeniden birine aldanıp acı çekmek istemiyorum. Yeniden onca acıyı yaşamak istemiyorum. Sevmek istemiyorum. Artık gerçekten kendimden fazla başkasına değer vermek istemiyorum. 

Biliyor musun verdiğim değerin yarısını versen mutlu olurduk. Sen bir tutam sevgi veremeden çektin gittin. Sende o yürek yoktu işte. Ama ben aptaldım, beni sevmen için didindim durdum. Defalarca beni aynı şekilde darmadağın ettin. Artık ümitlenmek istemiyorum. Yalnız başıma daha güçlü olabileceğimi kendime kanıtlamak istiyorum. Senin bana yaşattıklarının acısını başkalarından çıkarmaya çalışmadan ayakta kalabilmek istiyorum. Kimsenin benimle uğraşmasını istemiyorum. Ve seninle asla ve asla bir daha karşılaşmak istemiyorum. 

Kahretsin ki sende şeytan tüyü var. Mıknatıs gibi çekiyorsun beni. Akıllandım bir daha tövbe desemde emin olamıyorum kendimden. Birşeyleri kendime ıspat etmeye çalışırken daha beter yüzüme gözüme bulaştırıyorum. Maskeminde acımında sebebi sensin. Allah kahretsin nerden aşık oldum ben sana. Nerden hayatımın en içine soktum seni. Nerden girdin hayalerime. Nasıl birden geleceğimi üzerine kurduğum adam oldun. Keşke en başından sevmiyorum deseydin bana. Keşke salak gibi saf saf inanıp tümüyle teslim olmasaydım sana.

27.02.2015

Hala aynı şeyleri düşünüp aynı haltları yiyorum. Hala beni sevmediğini bile bile seni seviyorum. Hala dönüşünün imkansız olduğunu bile bile bekliyorum. Bu şey ne zaman geçecek bilmiyorum. Biri gelip öyle birşey söylesinki tüm düşüncelerim değişsin, unutayım seni istiyorum. Yada gecenin bir vakti beni aramanı, sana sımsıkı sarılmanın hayalini kurmayı bırakabileceğim birşey olsun istiyorum . Seni unutmak isterken aylarca bir adım yol katedememek. Aslında ne istediğimi bilmiyorumda, seni çok istiyorum. Onca parçalayıcı sözüne rağmen seni çok istiyorum. Haklısın seni sevmiyorum bu başka birşey. Haklısın senin sevmeye sevilmeye dair bildiğin hiçbir şey yok. Sen beni acımasızca bırakıp giderken, gururumla oynarken ve şuan beni bir kere olsun aklına bile getirmezken ben burada ölüyorum be adam. Ne söylediklerin senden nefret etmemi sağlıyor. Ne kalbim kendime verdiğim sözleri tutmama izin veriyor.

Ölüyorum be adam, ölüyorum. Bekliyorum, ölüyorum, Gelmiyorsun ölüyorum. Her gelmeyişimde daha çok ölüyorum. 
Ölüyorum be adam, beni istemediğini bile bile senden vazgeçemiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder