5 Eylül 2014 Cuma

Kaybettik, Üzgünüm


Kaybettin üzgünüm, bir daha eşiğinden döndüğün o kapı sana asla açılmayacak. Ben sana asla bir şans vermeyeceğim. İstediğin zaman gidip gelebileceğin bir yüzsüz olmana izin vermeyeceğim. İstediğin zaman gidip gelmene itiraz edemeyen zayıf ve gurursuz bir kadın olmayacağım.
Kaybettin üzgünüm, sana aşık olmama izin vermeden korkup kaçtın. Sana en güzel benim aşık olacağımı bile bile gittin. Ellerimden kayıp beni aşk ile bağlanmak arasındaki çizgide bırakıp gittin. Ellerinden kayıp aklımın başıma gelmesini sağlayıp mutlu bir gelecekten uzaklara gittin. 
Kaybettin üzgünüm, asla unutamayacağım bir hata yaptın. Ben her şeyimle sana hazırken sen bana veda etmeyi tercih ettin. Umudumu boş yere ziyan ettin. Umudunu başka yerlerde harcayacak kadar aptal bir adam olmayı tercih ettin. 
Kaybettin üzgünüm çünkü kovuldun benden. İsteyerek yada istemeyerek sonuçta kovdum seni kalbimden. Üzgünüm, önce sen başlattın. Defalarca her pişman olacağında yüzüne vuracağım bir şey yaptın, gittin. Ben şimdi seni eskisi gibi sevemem. Sen şimdi eskisi gibi canının içine koyamazsın beni. Bu kararın aşk ile bağlanmak arasındaki çizgi gibi ortası yok. Bu kararda ya her şeyi bitirmek var ya affedip her bakışında kaçarken söylediklerini hatırlamak var. O yüzden bitirmek istiyorum her şeyi. 
Kaybettim üzgünüm, sevdiğim adamı ellerimle kaybettim. Bencil sevdiğimi beni daha fazla yıpratmasın diye kaybettim. Seni hiç bir zaman bilemedim, beni hiç bir zaman gerçekten sevemedin. Ben sadece şefkatli karşılıksız seven bir kadındım, sen ise beni yine kıracağını bildiğim bir adamdın. Her an dengesizliklerinden korktuğum bir adamdın. Gerçi ne fark eder ne kadar korksamda çok bağlandım. Ben korkmadım. Kaçtın benden, kaçtığın yerdede unutmuşsundur beni. İyi ki  varsın hep yanımda ol derken kendin gittin. Üzgünüm ben bu sözlerden sonra ihanet edene ikinci kez güvenemem. Beni kaybettin ama senden çok benim canım acıyor. Sen böyle şeyleri umursamazsın. Eğer umursayacak olsan korkmazdın. Ne olurdu her şey bambaşka olsaydı, elimi tutsaydın.
Hayaller zaten hayallerde kalır. Sevdiğini sandığım bitiremeyişlerimde kaldın. Kaybettik üzgünüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder