18 Eylül 2014 Perşembe

Cehenneme Kadar Yolun Var Sevgili



Başından zevk aldığım her şeyin büyük bir hata olduğunu fark ettim. Bana yakışmayacağını bildiğim halde yaptığım çok hata oldu. Yaptığım hatalar beni o kadar yıprattıki  depresyona sürüklendim. Günü geldi kendimden nefret ettim. Dünyanın en olumsuz düşünen kendine kin ve öfke kusmaktan başka hiç bir şey yapmayan bir kadın oldum. Hiç bir zaman saygı duyulacak biri olmadığımı düşündüm. Şimdi sözlerimin düşüncelerimin hepsini geri alıyor ve kendimden özür diliyorum. Değerliyim ben, hemde bu düşüncelerin sebebi olmamı sağlayan adamdan daha değerliyim. Artık kimseyi kendimden çok sevmeyecek ve önemsemeyeceğim. Kızlar bir erkeğe güvenmek ister lafı tamamen yalan. Ben artık kimseye güvenemeyecek kadar çok güvendim zamanında o cinse. Hayatımda güvenecek biri olmadığında daha güçlü olacağıma eminim. Hayatımı başka birinin üzerini kurmadığımda tabiki daha güçlü olacağım. Kendimi yeniden sevmeye başlayacağım. En azından aşk acısı çekmediğimde hayat daha çekilir bir hal alıyor. Yani bundan sonra sevilmek istemeyenleri mal gibi sevmemenin yanı sıra sevilmek isteyenleride sevmeyeceğim. Tebrikler eskimişim, beni duygusuz bir hale bürüdün. Ama teşekkür ederim aklım başıma geldi. Aslında mükemmel falan olmadığını seni tamamen gözümde büyüttüğümü fark ettim. Senden tabi ki daha değerliyim. Bundan sonra kimsenin beni yüzüstü bırakmasına izin vermeyecek ve sevgi dilenmeyeceğim. Yalnız güçlüyüm, bu benim tercihim. Bağlanma olayını tamamen bir kenara bıraktım. İnsan terk edilmekten değil kendini terk etmekten korkmalı. Ben şimdi beni senden geri alıyorum ve bir daha kimseye vermiyorum. Benim yaşamım, benim tercihlerim ve benim yolum. Hayatımda bir daha ikinci şanslara keşke demelere ve acabalara yer yok. Bundan sonra geçmişime dair tek lafım; hayatım sahip olamayacağım şeylerle değil hayatım saçma sapan şeylere üzülmekle geçti. Ve sen artık eskiden tanıdığım birisin. Bana zarar veren herkesi çöplüğe attığım gibi senden o yerdesin. Artık aklımın tam ortasında falan değilsin. Tabiki senden daha yüceyim. Senden daha yetenekli, becerikli ve mükemmelim. Şunu bir kenara yaz, ileride mükemmel olmak için çok fazla çalıştığın halde hiç bir şey olamayacaksın ve ben doğuştan gelen özgürlüğümle her zaman senden onlarca adım ileride olacağım. Senden arındım ya aklım ancak başıma geldi. Sen bensiz bir hiçken ben seninle bir hiçmişim. İyi ki yoksun şimdi, iyi ki aklım yerine gelmiş. İyi ki aynı adama binlerce kez ölmekten vazgeçer olmuşum. İyi ki artık özgür ve güçlüyüm. Cehenneme kadar yolun var eskimişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder