13 Eylül 2014 Cumartesi

Sensiz Seninle


Sırf rahatça uyuyabileyim diye kendimi kandırarak yazdığım mutlu sonlar var. Çünkü biliyorum hiç bir zaman sevmeyeceksin. Uzun zaman önce bıraktım umut etmeyi. Zaten şu hayatta hiç bir zaman şanslı olamadım, mutlu olamadım. O yüzden biliyorum, bana gelmeyeceksin. Sevmeyeceğini bilmek ne yazık ki seni sevmekten vazgeçirmiyor. Olmayışında daha çok aşık oluyorum. İnsanız işte, elde edemediğimize kıymet veriyoruz. Öyle yada böyle seviyorum seni ve bir türlü unutamıyorum. Gelmiyorsunda. Bende kendime yalandan dolandan mutlu sonlar yazıyorum. Bir kaç dakikalığınada olsa kendimi kandırıyorum.  En azından uyuyabilene kadar. Bazen acaba neden sevmiyor diye sormuyorum değil. Sonra cevabı veremiyorum kendime. Gerçek cevap sende. Olmayınca olmuyor işte. Sevmeyince vazgeçilebilinse keşke. Hani nerede şimdi benim mutluluğum. Hiç mi mutlu olamayacağım ben? Hiç mi? Bir kez bile mi? Peki tamam teşekkürler. Gelmesin sevdiğim adam falan. Ben yalnızlığımla öleyim. Keşke yalnızlığımın dili olsa. Bu kadarda olmaz ki ama. Kendimi mahkum gibi hissediyorum onca kalabalığın ortasında. Belki bu Dünyanın en garip olayı. Mutululuğunda bir kişiye bağlı mutsuzluğunda, dengende dengesizliğinde. Sabah Dünyanın en güzel en şımarık kızı benim, kaybedecek hiç bir şeyim yok hepiniz bana aitsiniz havalarında geziyorum. Akşam olunca ise aşk sarhoşu, kendini dağıtmış, ağlamaklı bir kız. Ben seni çok sevmiştim be. Sen böyle gitmeyecektin. Yakıştı mı ardında dağınık birini bırakmak sana? Hemde kendi ellerinle dağıttığın. Yakıştı mı ha? Yakışmadı, bu sızlanışlarla sensizlikte bana yakışmadı. Sana görede ben sana yakışmadım. Hiç denemedin ki sevmeyi. Belki ben sana çok yakışırdım. Gözlerimin içine bakmayı kalbime sığınmayı hiç denemedin ki. Gözlerimde kaybolmayı hiç denemedin ki, dizlerimde uyumayı. Saçlarımı okşamayı bana sarılmayı hiç denemedin sen. Gerçi hiç dinlemeden gittin sen. Sonrasında ortada kaldım ben. Uyuyamadımda. Öylece kalakaldım. Sensizliğin bir yolunu bulurum elbet dedim bulamadım. Tek çareyi hayallerimde kaybolarak bir kaç dakika olsa mutlu olmakta buldum. Sensiz tamamen tam tamına ben olamadım. Sensiz seninle başa çıkamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder