13 Ağustos 2013 Salı

O Şarkı


Yine o şarkıyla karşılaştım bu gün. Beni terkettiğinde canımı nasıl yaktığın, kandırışların, ihanetlerin geldi aklıma. Yalanlarına nasıl kandığım geldi. Geçti sanıyordum başkasından hoşlanmaya bile başlamıştım. Ah o şarkı her şey onun suçu. Seni getirdi bana anılarımızı getirdi. Aslında şarkılarda suç yok bütün suç senin eğer gitmeseydin şarkılarda değil bende kalırdın. Sen defolup gitmeyi tercih ettin. Neyse işte atlattım sanıyordum sonra o hıçkırıklarla ağladığım kelimeleri duydum aniden özledim seni. Yaptıklarına rağmen dönmeni istedim, seni affetmek istedim, sıkıca sarılıp bir daha bırakmamak istedim. Yaşattığın berbat şeylerin gerçek olmamasını istedim. Anla işte battaniye altında çikolata yemeyi, burnuna dondurma sürmeyi, sebebsiz tartışmalarımızı özledim, ben seni özledim. Her şeyin bir yalandan ibaret olduğunu bile bile özledim. Sana bir daha yazmamaya söz vermiştim adını ağzıma almamaya yemin etmiştim. Bir şarkı beni, topladığım kalbimi, her şeyi darmadağın etti. Her zaman ki gibi cok duygusalım. Sen bu yüzden beni bitirdin. Üstüne düşmemden sıkıldın. Kötü mü ettim? Hayır sadece sen beni sevmediğini fark ettin. Seninle vakit kaybetmememi istedin. Benim sevgim ikimizede yeterdi demek istemiyorum biliyorum yetmezdi. Bana yalandan seni seviyorum demeni kaldıramazdım. Yine de gitmeseydin keşke, sensiz yapamıyorum. Bak yine gözlerim doldu. Güzel gözlüm sana ağlamak hic yakışmaz yapma diyen adam nasil olduda o çok sevdiği gözlerden yaşları akıtarak gitti. O adam şimdi mutlu mu? O adam şimdi bu kızı özlemiyor mu? O adam bu kızı gerçekten sevmiyor mu? Ben bu sorulara cevap bulamadan derinlere kaldırmıştım. Şimdi ise o şarkıyla darmadağın oldum. Sen biz çok mutluyken aniden gittin, seni bırakmak istemiyorum deyip gittin. Sen giderken 'sana git diyemem'demiştin bende sana 'ama kal demekte gelmiyor icimden' demiştim. Gülerek kapatmıştık telefonu. Özür dilerim öyle söylemek istemiştim. Ben seni çok sevmek istemiştim. Bana ellerini vermedin. Şimdi yokluğunda haftada bir fal baktırıyorum her seferinde adının baş harfinin çıkmasını istiyorum. Hepsi çıkıyor bir senin kahrolası baş harfin çıkmıyor. Haftada bir baktırıyorum çünkü her gün bakınca çıkmıyormuş. İyice saçmalamaya başladım. İyice kayıp gidiyor kalbim gözlerimin önünde. Sensizliğe alıştım sandığım geleceği düşünmeden kendimi boşluğa bırakmamdan ibaretti. Sensizliğe falan alışmadım, beni bu boşluktan kurtarmanı bekliyorum. Beni eskisi gibi sev istiyorum. Seni birilerine sormaya korkuyorum. Başkasının olduğunu duyarsam çok kötü olurum. 3 dakika beni yine nerelere götürdü görüyor musun? Belki hissediyorsundur. Sev işte dön bana allahın belası çok özledim anlamıyor musun? Bu kadar aptal olma, seni seven bu kızın kıymetini bil. Üzme artık onu. Dön işte. Dön ve sev beni. Yine tartışalım bağır çağır ama beni sevdiğini bileyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder