8 Haziran 2013 Cumartesi

Eski Sevgili


Kalbimin seninle büyük derdi var. Aşık mıyım, nefret mi ediyorum bilmiyorum. Belkide benimle oynaman canımı yakıyor. İşte bu yüzden her an aklımdasın, bilmiyorum. Henüz hala sevip sevmediğimi bilmezken geriye dönmeni istemem ne garip değil mi? Şu an tek bildiğim adını duyunca ya da seni düşününce yerinden çıkacak gibi olan kalbim ve dinlediğim herhangi bir şarkının beynimi uyuşturması. Artık 'biz' olamadığımızı bilmek nefes almamı engellemeye yetiyor. Ne garip değil mi? Belkide söylediğin her şeyin yalan olduğunu bildiğim için unutamıyorum seni. Beni hak etmediğini biliyorum, sende söylemiştin. Herkes söylemişti aslında. Bu senden vazgeçmemi değil seni daha çok sevmemi sağladı. Her an seni düşünmek, dönmeni istemek, her an seninle ilgili hayaller kurmak, çok çaresiz kaldığımda canını yakmak istemek ve dönersen eskisi gibi olamayacağımızı bilmek ne anlama geliyor bilmiyorum. Kendimle çelişiyorum. Bir yandan seni isterken diğer yandan unutmak istiyorum. Ne istediğimi bilmiyorum. Kafam karışık, sensiz toparlamak zor. Aslında kabullenmek gerek, artık sen eski sevgili. 
Ne garip değil mi? hayaller kurduğun, birlikte sözler verdiğin kişinin eski sevgili olması. 'hiç bırakmam', 'herkes gider sen kalırsın' diyen kişiyi iki kelimeye sığdırmak. 'Eski sevgili' nin içinde ne sevinçler, ne hayaller, ne üzüntüler, ne arkadaşlar, ne umutlar vardı ve bunların hepsi gidişinle rafa kaldırıldı. 
Hayatımın neresinden tutup düzene sokacağımı bilmiyorum. Hani iki kelime ile rafa kaldırdım ya her şeyi, şimdi sıfırdan başlamak zor. Rafa kaldırmak yetmiyor, kalbe unutturmak gerekli. Ben bitiremiyorum seni, unutamıyorum o yalan sözleri. O sözlere kanmayı kendime yediremiyorum. Ne kadar kızsam da, gitsen de tüm olumsuzluklara rağmen döneceğin günün hayalini kuruyorum. Bir gün 'tamam bitti, bundan sonra ağlamak yok' diyorum, ertesi günü bulmadan yıkılıyorum ayakta duramıyorum. Öyle büyük bir boşluktayım ki, güvenimi öylesine sarstın ki. Ne bu boşluktan kurtulmak istiyorum ne de başka insanlara güvenebiliyorum. Sanki herkes, her şey yalanmış gibi. Sonumuzun ne olacağını bilmiyorum. Belki sen giderken sonumuzu yazmıştın. Bende her şey hala aynı, ben hiç bir şeyi unutamadım. Ben bize hala bir son yazamadım. Umut güzel şey, ne kadar yakıp yıksa da zamanı yavaşlatsa da güzel şey. Aşık mıyım bilmiyorum diyorum ya hani, ben aşığımda benim içimde sen varsın, sen aşık mısın bilmiyorum. Bu yüzden kalbimin benli kısmı aşık senli kısmı bulanık. Olsun eski sevgili. Umut diyorum ben, unut demiyorum. Umut diyorum, aşkımız için bir umut var diyorum. Aşkımız için bir umut var biliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder