29 Ekim 2016 Cumartesi

Unutacağını Yüzüne Gözüne Bulaştıranlara


Biz basit bir olayı karmaşıklaştıran iki kişiyiz seninle.
Birbirine kendini yanlış tanıtan iki kişi.

Yüreğimin sesini dinledim ve kalbimin götürdüğü yere gittim. Orada sadece acı vardı. Yüreği bana dedi ki 'o adamı başka bir adama tutunarak unut'.

Yüreğimi dinledim.

Tutunduğum adam yanlış adamdı. Tıpkı aşık olduğum adam gibi.

Ben hep kendi açımdan bakmışım.
Kendimi hiç senin yerine koyup kendime bakmamışım.

Ben kendime baktığımda terkedilmiş, sevgisiz bırakılmış, masum, canı yanan bir kız çocuğu görüyordum. Çiviyi çiviyle sökmeye çalışan aptal bir kız çocuğu.
Sen ise bana baktığında sadece dokunarak zaman geçirebileceğin bir beden görmüşsün. Hepsi bu.

Sana baktığımda.. Bilmiyorum. Sana hiç bakamadım ki ben. Fırsatım olmadı. Hesaplar, zamanlar, yaralar birbirini tutmadı.  Seni tanımaya fırsatım olmadı.

Kalbimi başka bir adamı severek incittim, aklımı ise kendimi sana kullandırtarak.

Yağmurdan kaçarken doluya tutuldum. Sevmedim seni. Kalbimdeki adamın yerini seninle doldurabilirim sandım. 

Kalbimden çok aklımda hasar bıraktım. Yine toparlayayım derken herşeyi yüzüme gözüme bulaştırdım. Hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder