9 Kasım 2016 Çarşamba

Ödeşmek İstemiyorum Ödetmek İstiyorum


Sana göz yaşlarımı bırakıyorum. Bundan sonra birinin kalbini kıracağın zaman onlara bak. İyi düşün taşın, karar ver. Benim artık o yaşlara, o yaslara ihtiyacım yok. Çünkü sen bana acımasız gidişler bıraktın, onlarla çok şey öğrendim. 

Kalpsizsen eğer can yakmak çok kolaymış.
Kalpsiz ol.
Kalpsiz ol ki canını yakamasınlar.

Kalpsizsem eğer, gözyaşlarıma ihtiyacım yok.
Kalpsizim.

Tüm acılarım, yaşlarım, yaslarım senin olsun. Bana bir yararı olmadı. Hepsi senin uğrunaydı. 

Hepsini, herşeyi al götür. Bir daha birinin kalbine bela açacağında onlara bak, bana yaşattıklarını gör. Bir daha kimsenin hayallerini enkaza dönüştürme. 
Bir daha kimsenin yüreğini nefesinle kana bulama.

Son kez gel.
Ödeşmek değil ödetmek istiyorum. Kalbini yerinden sökmek istiyorum. 
Canını alsamda döktüğüm göz yaşlarıma değmezsin biliyorum. 

Aşk ve nefret aynı doğrunun yolcusu. 

Gözyaşlarımda boğulup, hakettiklerinle çürümen dileğiyle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder