21 Mayıs 2015 Perşembe

Yerle Yeksan Adam



Senin yerle yeksan olmuş sol yanın var ya, işte ben oraya aittim. İlk günlerde söylediğin gibi, 'keşke daha önce tanışmış olsaydık.' Öyle birbirimize geç kalmışız ki. Öyle zormuşki biz olabilmek bu saatten sonra. Ne arkadaşım olabildin, nede bana ait olmaya cesaret edebildin.


Haklısın, yıkılmıştın sen. Yerle yeksan olmuştun bir kere. Ama ben herşeye rağmen seni üzmezdim. Şimdi yokluğunda bile seni nasıl sarıp sarmalıyorsam, hayalini kurmaktan bıkmıyor, sevmekten vazgeçmiyorsam yanımda olsaydında öyle kıymetini bilir öyle ellerinden öperdim. İnan ben seni hiç üzmezdim.


Artık ne diyebilirim ki, bendekinin sadece sevgi olmadığını bile bile gittin sen. Benim sevme duygum yok diyerek gittin. Canım çok yandı, hala yanıyor. Hatta ölüyorum. Ve umrunda değil. Keşke 'keşke daha önce tanışmış olsaydık'dediğinde içindeki ne yaparsam yapayım düzeltemeyeceğim kırıkları görseydimde benim için geç olmamışken vazgeçseydim. Ama öyle olamadı.


Şimdi hiç bir günahım yokken seni öyle saf duygularla sevmenin cezasını çekiyorum. Ve biliyorum canımı yakmaktan hiç bir zaman vazgeçmeyeceksin. çünkü yoksun. Çünkü asıl canımı yakan yokluğun.

Göğsüne “ben sadece ömür boyu bana sarılmanı istemiştim" diyerek yumruk atmak istiyorum.


Umarım öldüğümde beni sevmek için mutlak bir sebep bulursun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder