8 Mayıs 2013 Çarşamba

Gidebilirsin


Gitmek mi istiyorsun? Giy öyleyse. Ben böyle severken gitmeyi isteyecek kadar beni ellerinle mahvedecek kadar acımasızsan zaten hiç sevmemişsin, gidebilirsin. Ben ardından bakarım. Belki uzun sürer seni unutmam ama unuturum bir şekilde. Beni istemeyen bir adamı neden seveyim ki? Tanrım aşka yeni düşmememiz için birde yanında gururu yaratmış. Deli gibi sevsem de yalvaramam sana gitme diye. Sen yaşananları, güzel günleri unutup gidebiliyorsan bende başarabilirim. Sadece senin aşkın bitti ben ardında kaldım, işte bu yüzden bu kadar üzülmem. Çünkü yediremiyorum kendime seni hiç bırakmam diyen birinin çekip gitmesini. Senden çok beni nasıl böylece bırakıp gittiğini düşünüyorum. Aklım almıyor seni deli gibi seven birini nasıl bırakabildin? Beni kolayca nasıl silebildin? Bu kadar basitse ben neden yapamıyorum? Keşke giderken kalbini alsaydın, bende bırakmasaydın. Ya da ne bileyim işte keşke o güzel sözleri söyleyip aklıma girmeseydin. Kendini hem aklıma hem kalbime sokup gitmeseydin. Şimdi çok zor seni unutmak, senden çok gidişini unutmak. Sevmemene öyle alıştım ki sadece 'nasıl bu kadar seven birini bırakıp gider?' diye soruyorum kendime. Hadi bana acımadın kendini de mi düşünmedin. Seni böyle seven birini bir daha bulamazsın ki. Kim seni hayatının merkezi yapar, kim senin için hayatını değiştirir hiç düşündün mü? Bunları kimse yapmaz çünkü kimse bir ben değil, olamaz. Anlamıyorsun kimse benim gibi delice sevemez. Belkide çok sevdim diye gittin. Ama ilerde anlayacaksın, pişman olacaksın. Ben hala sevsem de kabul etmeyeceğim. Hayatımda başkası olduğundan değil gidişini unutamadığımdan kabul etmeyeceğim seni. Sana her bakışımda gidişin aklıma gelecek. Zaten kimse değişmez, kimse bir şansı daha hak etmez. Bir kere gittin yine gidersin. Çünkü sevseydin gitmezdin. Döner, ardına bakardın. Ne halde olduğumu görür bana daha sıkı sarılırdın. Sen sana olan aşkımı önemsemedin. Gittin. Bende gitmek istiyorum bu kalpten, bende unutmak istiyorum. Beceremiyorum. Kendimi boş bir kalabalıkta hissediyorum. Kimse bana yardımcı olmaz, senden başka. Ama sen yinede ardına bakmadan git. Bana acımanı değil beni sevmeni istemiştim. Beceremedin, bu zamandan sonrada beceremezsin. Çok uzaklara gidebilirsin, belki beni hiç hatırlamazsın bile. Belkide yeri gelir pişman olur, beni çok seven bir kız vardı dersin. Ama yinede gidebilirsin dönersen yıpratırız bizi, sevemeyiz, yeniden biz olamayız. Beceremeyiz. Biliyorum, kalbim aşkınla değil kırgınlıklarla doluyor şimdilerde. Lüften dönme, yüreğin yok. Sen yüreğini bende bırakmıştın. Ben onu alıp parçaladım. Lütfen sevme, kalbin yok. Bana bırakmıştın ben onuda parçaladım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder