5 Mayıs 2017 Cuma

Şimdi Mutsuzsan Eğer


Şimdi mutsuzsan eğer, sebebi, sana olan aşkımın vermiş olduğu ağırlıktandır.
Şimdi mutsuzdan eğer, seni mezara kadar sevecek olan birini terk edip gitmiş olmandandır.
Bitmişsek eğer sebebi, yalanlarındandır.

Senin benim kadar yanmışlığın yok. Benim kadar sensizliğin yok. Susmayan yakarışların, ölmüş birine ölmüşlüğün yok. Ondandır.


Madem bu kadar güzel anıyı paramparça edecektin neden girdin hayatıma? Madem gidecektin neden sevdiğin şeyleri sevmeyi öğrettin. Oysa ben sadece sana, bir tek sana yandım.

Senden bahsederken hala sesim titriyor. Sesimin titremesinden komik olansa, hala senden bahsediyor olmam. Elimde değil, içimde bir yerlerde fısıltılar bitmediğini haykırıyor. Tanrı en hazin sonu bize yazdı. Ben bu hikayede lanetlenmiş olanım.


Bitmemiş gibi hissediyorsam eğer, sebebi; hiç başlamamış olmasındandır.

Sen de bitmemiş gibi hissediyorsan eğer, sebebi; yarım bırakmış olmandandır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder