18 Kasım 2016 Cuma

Senden Kurtulabilmem İçin




Senden kurtulabilmem için seni affedebilmem gerekli. Ama neyim varsa alan adamı affedemiyorum.

Unutmaya gücü olmayıp, hatırlamaya gücü olan bir kadına ne söylemek isterdin? Zamanla geçeceğini mi? Geçmiyor. Gittiğin gün zaman durdu.

Bizi bu hale ben düşürmedim. Bizi bu hale ben getirmedim. 'Beni' tek başıma 'biz' yapmadım. 
Ama şimdi günahlarının bedelini iki yıldır burada yalnız başıma ödüyorum.

Bunları okuduğunu biliyorum. Gelmeyişin yüzün olmadığından değil, senin için hiç oluşumdan. Yokluğunu bile terkedemeyen birini sevememek nasıl bir duygu?

Sakın bana o kıza olan aşkından bahsetme. Sen orada bile isteye terkettiğin bir kadın için ölürken, ben burada başkasının yerine beni koymaya çalışıp olmayınca çekip giden yalancı bir adam için ölüyorum. Üstüne birde 'ben sana sev mi dedim' diye kızıp giden adamı kalbimde bitiremiyorum. 

Acı olan bir başka şey ne biliyormusun? Yazdıklarımı ne kadar okursan oku bana değil, yine ona ağlayacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder