27 Mayıs 2016 Cuma

Kendini Kaybetmiş Birinde Kendini Bulamazsın




Benimki, kendini kaydetmiş birinde kendimi aramaktı. Sende kendimi bulayım derken yok oldum. Var olduğumu zannettiğim kalbinde ziyan oldum. Hiç oldum. Darmaduman oldum. Ne olduysam oldum, bir sevdiğin kadın olamadım. 

En çok da ne koyuyor biliyor musun, olduğumu zannettiğim yerde başka bir kadın vardı. Sen bile yoktun kalbinde. Bir tek o vardı. Bense kalbini ararken oracıkta kayboldum. Meğer senin kalbin çoktan helak olmuş. 

Bazı şeyleri kaybettikten uzun zaman sonra hatırlayınca, yaşananlar lüksmüş gibi geliyor. Düşünsene, biz o gece baş başaydık. Ben senin omuzunda yatıyordum. Sanki hiç bitmeyecek gibiydi. Bitti. Ama biten bende bitti. Sende zaten hiç bir şey başlamamıştı ki. Zaten kalbinde başkası olan, bu yüzdenden kalbini terk etmiş bir adam başka bir kadını sevemezdi. 

Sevemeyeceğini anladığım günden beri bende kendimi sevemiyorum. Seni affedemiyorum, seni sevdiğim için kendimi de affedemiyorum. Baştan başlayamıyorum bir türlü. Gözlerimin içine bakarken başka bir kadına deli divane olduğunu biliyorum. Yinede unutamıyorum. 

Gecen gündüzün ben olmuşken, hiç mi sevmedin beni?  Canımıniçi derken, her geçen gün aşka olan inancımı arttırıyorsun derken, iyiki varsın derken hiç mi sevmedin beni? Sesimi duymadan günün geçmezken nasıl bırakıp gittin? Sadece sen varsın derken nasıl başka bir kadını sevebildin? Gözümün içine güle güle nasıl bana bunca şeyi yaşatabildin? Her gününü benimle geçirirken nasıl kalbine sığdıramadın beni?

Cevapları ararken ziyan oldum. Hiç oldum. Darmaduman oldum. Ne olduysam oldum, sadece kayboldum. Ne olduysan oldun, bir beni seven adam olamadın. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder