14 Mayıs 2016 Cumartesi

Aşk Sözle Olsa Herkes Mecnun Olurdu



Haklısın aşk sözle olmaz, söz vermekle olur. Ki sen ne söz vermeyi becerebildin ne yalanlardan arındırılmış güzel sözler söyleyebilmeyi.Sen sadece terk etmeyi bildin. Sen hem kendi sevdiğini terkettin hem seni seveni. Sen hem öldün hem öldüğünden çok öldürdün. 

Haklısın, aşk sözle olmaz. Benim artık sözlerim tükendi, sessizliğimle seviyorum. Çünkü biliyorum duymadın, duymuyorsun, duymayacaksın. Beni hiç bir zaman anlamayacaksın, sana olan sevgimi küçümseyerek kendini kandırmaya çalışacaksın. 

Böyle biri olduğun için özür dilerim. Senin yerine ben utanıyorum kendimden. Onca hatıra biriktirdik birlikte, sen onları çöpe attın bense kalbime. 

Haklısın aşk sözle olmaz, göstermek gerekir. Bir bakışla, yanyana ağlayarak, sevdiğinin canı yandığında canından can gittiğinde, onu mutlu ettiğinde dünyalar senin olmuş gibi hissettiğinde aşk olur.

Ama sen uğruna yaptığım hiç bir şeyi anlamadın ki. Ben yine yazarım, binlerce sayfaya adını zikrederim. Bak, yine seni zikrediyorum. Bunu her seferinde nasıl beceriyorum biliyor musun? Hani giderken beni binlerce parçaya böldün ya, her bir parçam şimdi bir sözü temsil ediyor. Bunların tüm sebebi sensin. Benim her bir sözüm sensin. 

Haklısın aşk sözle olmaz. Sözle olsaydı eğer verdiğin sözlerin arkasında durur ve gitmezdin. İyi ki varsın dediğin kadına giderken 'ben sana sev mi dedim?' diyerek hesap sormazdın. 

Terk edip birde hesap sormak mı? Dur, sen bunları duysan 'ben seni terk etmedim' dersin. Çünkü beni yarı yolda bıramadın. Çünkü o yola benimle hiç çıkmadın değil mi? Hem suçlusun hem güçlü. Hesap verme sadece açıkla, sevmediğin bir kadınla nasıl aylarca gönül eğlendirdin? Nasıl gözümün önünde başkasına ölürken bana canım dedin. 

Beni bırakıp gittiğin günün sabahı yatakta oturup her sabah mesaj attığın telefonuma baktım. Bomboştu. Sensizlik beynime dank etti. 'Allahım ben bundan sonra nasıl yaşayacağım' diye düşünerek geceden kalma şiş gözlerimle bir daha ağladım. Çaresizdim, yapayalnızdım, sensizdim. Bir daha olmayacaktın. Uzun zamandır tatmadığım o acı nefesimi kesti. Ben o gün öldüm. Yıllar geçti hala ölüyüm. 

Haklısın aşk sözle olmaz, zaten bu yaşattıklarını hiç bir söz anlatmaya dayanmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder