14 Kasım 2015 Cumartesi

Ben Bu Adamı Unutacağım, Söz


Ertesi günün nasıl geçeceğine gece karar verir. Ve biliyor musun, her gece gözlerimi tavana dikip düşündüğüm kişi sensin. Beni en çok geceleri yoruyor. Bir sabah nerede ve nasıl olduğunu kestiremediğim şekilde yığılıp kalacağıma eminim. 

Bir ömrün nasıl geçeceğine ise ertesi günün hikayesi karar verir. Hayallerinle yön veremezsin hayatına. Hedeflerinle yön verebilirsin ancak kalbine. 

Ve ben bu adamı unutacağım, söz. Her gece onu düşünmekten bir anda vazgeçemeyeceğim biliyorum. Bu yüzden her gece aklıma geldiğinde umursamayacağım. Uzun ve sivri tırnaklarımı tavana kaldırıp 'ben bu adamı unutacağım' yazacağım. Adını yazıp karalayacağım. Beni nasıl delirttiğini, nasıl ağlattığını, nasıl intiharlara sürüklediğini unutacağım. Neleri sevdiğini, senin için nelerden vazgeçtiğimi, beni ne için terkettiğini unutacağım. 

Biliyorum, eğer unutmazsam bir gün bir yerlerde nefesim kesilecek, gözlerim kararacak ve yığılıp kalacağım. Biliyorum, eğer seni unutamazsam bu sefer düştüğüm yerden kalkamayacağım. Bu yüzden unutacağım. 

Senin benden gittiğin gibi bende kalbimden gideceğim. 

Ertesi günün nasıl geçeceğine tüm gece beynimizde dolaşıp duran düşünceler yön verir. Düşündükce düşünür işin içinden çıkamaz en derine ineriz. Sonra bitkin düşer uykuya dalarız. Ertesi günün sabahı yeni bir günün başlangıcı falan değildir. Yeni başlangıçlar her zaman geceleri yapılır. 

Kalbine geceleri söz geçirebilirsen her zaman geçirebilirsin.

Ve ben bu adamı unutacağım, söz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder