22 Ocak 2015 Perşembe

Şu Kalbini Hep Sevdim


Bazı şeyleri ne kadar uğraşsanda olduramıyorsun. Karşındaki için elinden geldiğince çırpınıyorsun ama umurunda olmuyor bile. Her şeyi deniyor, debeleniyor sonra çaresiz kalıyorsun. Çünkü karşındakinin kalbinde oluşturduğu duvarı yıkamıyorsun. Üstelik uğruna verdiğim hiç bir çabayı haketmiyorsun. Sen sadece senin için yaptığım şeyleri seviyor, beni sevmiyorsun. Biliyorum, sana verdiklerimden vazgeçtiğimde benden gideceksin. Başkalarının sana yaşattıklarını şimdi gelmiş bana yaşatıyorsun, farkında değilsin. Haklısın, insan kendi hatalarını göremezmiş. Beni sevdiğini sandıkların hep yalandı. Her zaman ben çabaladım, ben didindim. Ne zaman istersen o zaman yanında oldum, ne zaman istersen o zaman gittim. Beni hiç arayıp sormadın, özlemedin. Her sensiz olamayışımda bana gururumu çiğnettin. Beni kaybetse umurunda olmayacak şu kalbini hep sevdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder