15 Ocak 2015 Perşembe

Artık Biliyorsun


Sanırım içimden tamamen gittin. Artık hiç bir şey hissetmiyorum. Sana dair derinlerde yer eden her şey artık orada değil. Defalarca hamile kalıp her seferinde bebeğini aldıran duygusuz bir kadın gibi hissediyorum. Artık biliyorsun, ruhum ölmüş benim. Şu sana yazan eller zar zor kalem tutuyor. Bir seferde durmadan sayfalarca yazan ellerim şimdi her cümle başında tekliyor. Gerçekten çok garip, hıçkıra hıçkıra yazdıran adama şimdilerde kin bile tutmuyorum. Dermanım olmak varken felaketim olmak nasıl bir duyguydu sevdicek? İçinden geçen cevabı aklında tartmadan diline getirebilirsin. Çünkü artık söylediklerini beynimde binlerce kez döndürüp dolaştıracak o kadın değilim. Ben artık senin tanıdığın deli divane aşık değilim. Ne mutluyum ne mutsuz. Boşum ben. Hiç bir şey düşünemiyorum. Ne sana dair ne başkasına. Ağlayamıyorumda üstelik. Malum ağlatacak birileri yok artık. Yinede garip bir huzur içindeyim. Bu arada huzur diye adlandırdığım şey göz yaşından uzak bir boşluk. Ben kalbi göç etmiş bir adamı sevmiştim. Kalbini uzaklardan geri getirmeye çalışmıştım. Yıllarımı harcayıp başaramamıştım tabi. Ve sonra kendi kendimin canını yakmıştım. Şimdi artık bende senin gibiyim. Kalbim çok uzaklara göç etti. Artık biliyorsun senin gibi kalpsiz biriyim. Artık kalbimden yazamıyorum. Artık beynimdeki kargaşayı düzene sokmaya çalışıyorum. Beceremiyorum. Artık sana yazamıyorum. Boşluğumun içindeki dağınıklığı toparlayamıyorum. Kim bilir belkide ben ölüyüm. Biliyorsun sana çok ölmüşlüğüm var. Belki son seferde dirilememişimdir. Belki en son sana varmaya çalışırken farkında olmadan kendimden geçmişimdir. Bilmiyorum. Zaten ben hiç bir zaman sorulara cevap bulamadım ki. Neden sevemediğinin yanıtıda bende yok, neden kendimden nefret ettirecek kadar kendini sevdirdiğininde yanıtı yok. Farkında olmadan nasıl öldüğümüde bilmiyorum, kalbimin benden ne kadar uzakta olduğunuda. Cevap bulamamaya öyle alışkınım ki canım yanmıyor. Belki herşeyin altından sen çıktığındandır boşvermişliğim. Artık biliyorsun, tükendim. Senden vazgeçerken kendimden oldum.          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder