27 Nisan 2018 Cuma

Yanmak Değil Yakmak İstiyorum


Seni tüm kalbiyle sevmiş birinin kolunu kanadını kırıp terk ettin. Sen seversin böyle şeyler yapmayı, insanların hayatından çalmayı, ettiği ah ile dalga geçip gidişinle gurur duymayı.

Acımla olan eğlencen bittiğinde, sevmeyi öğrenip yaptıklarından pişman olduğunda, ben burada yaşattıklarını yaşatmak için bekliyor olacağım. Artık yanmak değil yakmak istiyorum.

Yaptığın ve söylediğin kötü olan ne varsa üzerime alınırdım. Meğer sen kızgın olamayacak kadar görmüyormuşsun beni. Ahirette bile kendi derdime düşüp sana olan öfkemi unutmayacağım. 

Allah'ın adaletine güvendiğini söyleyip, aşık bir kalbi kırma cesaretinde bulunuyorsun. O adalet bir gün senin karşında dikilecek, bilmiyorsun. Çekeceklerinle öğreteceğim sana, dara düştüğünde üstündeki ahın bana ait olduğunu anlayamasanda olur. 

Bir zamanlar benim insafım, senin insafsızlığın kadardı. Bazı şeyler çok geride kaldı. Lakayıt hecelerini kendine sakla. Ben artık yalancı bir sese kanıp bocalamayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder