29 Temmuz 2016 Cuma

Anılarımızın Hatırı İle


Anılarımızın hatrı bir türlü tükenmiyor. Ağlıyorum, sızlıyorum, bağırıyorum, çağırıyorum başa dönüp seni özlüyorum. Anılarımız acı veriyor, yinede sevgisi bitmek tükenmek bilmiyor.

Uğruna savaşılacak adamdın. Dünyanın en güzel adamıydın, ama değilmişsin işte. Devrik cümlelerimden bir farkın yokmuş. Kalbimde güzelmişsinde anlatmaya gelince eğreti durmuşsun yüreğimin en güzel yerinde.

Biliyorum bitmeyeceksin, ömrümün sonuna dek dinmeyen yaram olarak kalacaksın. Kalbimin yarısı hep tamamlanması imkansız olarak kalacak. Hayatımın sonuna dek uzaklara daldığım özlemim olarak kalacaksın. 

Geleceğe bakıyorum geçmişi görüyorum. Senden kaçtığım her yol sana çıkıyor. Paramparçayız ikimizde. Ve benim kırıklarım sende, seninki bambaşka bir kadında.

Oysa küçük kalbimde küçük hayaller kurmuştuk seninle. Şimdi ben unutsamda aşk unutmaz. 

Kendimi sende unutacak kadar çok sevdim ya, asıl ben ona yanarım. 
Kendimi sende ölecek kadar çok sevdim ya, asıl ben buna kanarım.

Sabah olacak, zamanın hızla tükenmesini beklemek için dua edeceğim. Gece gelecek, sabah olması için dua edeceğim.  Haberin yokken kalbimi sende tüketmeye devam edeceğim.

Söz veriyorum, hiç bir şeyden haberin olmayacak. Seni acınası halimle rahatsız etmeyeceğim. 

Anılarımızın hatrıyla tükenmeye devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder