12 Aralık 2014 Cuma

Biraz Daha Kal


İçimdekilerle söylediklerim çok farklı. Yaptıklarımla yapmak istediklerim zaten apayrı. Dengesizde benim takıntılı olanda. Aslında ben bir çok kötü şeyim. İçim sevilmeyi hak eden tertemiz bir kadın, dışım ise her zorluğa karşı dik kalmaya çalışan bir lanet. Yapmak istediğim sadece sakin ve düzenli bir hayat yaşamak. Hani şu bildiğimiz anne sözü dinleyip adrenalinsiz ama sorunsuz yaşanan, elimizle ittiğimiz hayatlar gibi. Her bir anım pişmanlıkla dolu, üstelik bile bile yaptığım. Sadece biraz daha kal. Azıcık, ufacık, içi dolu bir bakış daha ver ömrüme. Biraz daha boynumdan öp. Sen olmayınca dağılıyorum. Sen olmayınca çirkef, karamsar ve öfke dolu hayatım beni içine çekiyor. Lütfen biraz daha dizimde uyu. Hiç bilmediğim güzel yönlerimi seninle keşfedeyim. Sen olmazsan yalnız ve güçlü gibi, her şey yolundaymış gibi davranırım. Kalpsiz birini oynarım. Çünkü gidersen içimde sana şiirler yazarken dışımda kan kusarım. Dön demek yerine senden uzaklara kaçarım. Dengesizim ben, aynı zamanda sana takıntılı. Sen yokken aklım bir karış sende, sen varken aklım bir karış havalarda. Sanırım ben haketmiyorum seni. Yada boşver zaten sende beni haketmiyorsun. Şu saçma hayatta beraber mutlu olamayacaksak beraber çamura batalım. Sen ol, hep ol benle ol. Bulantılarım sancılarım geçsin, elimi tut. Beni endişelerimden, saçma paranoyaklılarımdan, dengesizliklerimden, takıntılarımdan, siyahımdan, kendimden koru. Derinlerdeki masum kızı öp. Yeniden korktuğu bataklığa çıkart onu. Ben seninle hiç bir şeyden korkmam. Ne bataklıktan, ne okyanusun en dibinden. Sadece terketme beni. Sen olmazsan yanarım. Lütfen biraz daha dizinde uyuyup huzur bulayım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder