4 Nisan 2014 Cuma

Nasılda Sevdim


Dur dedikçe yeniliyorum. Kendime sevme dedikçe daha fazla eğiliyorum. 'Ağladığın yeter, üzülme be kızım değer mi?' gibi sözler hiç bir işe yaramıyor. Gidişini bir türlü kabul edemiyorum. Sanki her an dönebilirmişsin gibi kendimi kandırıyorum. Unut dedikçe daha fazla hatırlıyorum. Zihnim seni bana unutturmuyor. Sanki her an aşk acısı çekmek zorundaymışım gibi hissediyorum. Sanki kendimi üzdükçe mutlu oluyorum. İnsan kendine acı çektirmekten zevk alır mı? Alırmış demekki. Bak ben senin için her şeyi göze alıyorum, kendi canımı yaka yaka seni bekliyorum. Yok oluyorum be sensiz, parça pinçik olup her yere dağılıyorum. Hdi bir geri dönsen, bir görsen sensiz neler çektiğimi. Hadi sensiz beni görüp bir bana dönsen. Bir koşu gelsen çabucak beni sevsen. Bir kere sevsen ben yaşadığım her acıyı unuturum. Seni gördükten sonra ister istemez unuturum herşeyi. Çünkü biliyorsun işte, fazla fazla seviyorum seni. Kızamıyorum, hiç kıyamıyorum sana. Kendimden eksiltip sana veriyorum. Kendi kalbimden eksiltip sana veriyorum. Bu bir kere olur sende biliyorsun. Ben bir tek kişiye kendimi böyle adayabilirim. Senden sonra başkası olmaz. Senden sonra kalbim başkasının olamaz. Yani diyorum ki beni bırakma. Çünkü ben kendime engel olamıyorum. Dönmediğin her gün biraz daha kendimi harcıyorum ve buna dur diyemiyorum. Gözlerimin önünde eriyorum. Göz göre göre mutsuzum. Çok yazık bana, çok yazık ettin bana. Çok yıprattın beni, çok fena gittin. Unutamıyorum. O nasıl yakar bir gidişti öyle. Üstelik dönmekte bilmiyorsun. Ne yapayım ben şimdi sensiz? Bari onu söyle. Sensiz nasıl mutsuzum anlatamam. Olmayışının canımı nasıl yaktığını anlatamam. Hadi gel göre halimi. Eminimki görürsen terk etmekten vazgeçersin. Birazcık olsun vicdanın varsa gitmekten vazgeçersin. Çünkü insan insana bunu yapmaz. Sen bana bile bile acı çektiremezsin.  Bu kadar kötü olamazsın. Bence beni sevmelisin. Bence benim kıymetimi bilmelisin. Bence ayrı ayrı mutsuz olmaktansa beraber mutlu olabiliriz. Çünkü ölüyorum be sensiz. Günden güne anılarımıza yeniliyorum. Günden güne olmayışına eğiliyorum. Giderken bıraktığın aşk dolu yükleri tek başıma taşıyamıyorum. Aşkın kalbimi kambur ediyor. Tam toparlamaya başlıyorum, yeniden dağılıyorum. Çok mutsuzum sensiz. Bence dön beraber mutlu olalım. Bence dön aşkla, beraber yok olalım. Nasılda sevdim ben seni, bile bile çıkmaz yollara girerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder