6 Nisan 2014 Pazar

Herşey İçimde Saklı


Bu saatten sonra olma, yemin ederim umurumda değil. Valla  bak ağlamıyorum artık. Gerçekten içimden gelerek gülümseyebiliyorum. Benim için 'o hariç herkes var' devri bitti. Zerre kadar ilgilendirmiyorsun beni. Zaten eski sevgilinle barışmışsın. Duyduğumda pek bir şey hissetmedim. Bir kaç dakikalık bir şok yaşadım sonra geçti. Başka birinin sana dokunması bana pek koymadı. Gözümden tek bir damla yaş gelmedi. Çünkü ben artık sensiz gülebiliyorum. Atlattım ben sensizliği. Yok olmuyorum artık. Aksine yol ettiğin her şeyi yeniden kazanıyorum. Bahar geldi görüyorsun. Kalbimede bahar geldi. Nefes alabiliyorum, güneşten huzur bulabiliyorum. Şarkılardan kaçmıyorum, istediğim şarkıyı istediğimde dinleyebiliyorum. Hayatın senden ibaret olmadığını görebiliyorum. Romantik filmlerden ağlamamak için kaçmıyorum. Duygularımı göstermekten korkmuyorum. Yeniden aşık olmaktan korkmuyorum. Karşıma çıkarsan her şey başa döner mi düşüncesinden korkmuyorum. Artık düşüncelerimden kaçmıyorum. Yenileniyorum. Yeniden aşık olabileceğime inanıyorum. 'Hepiniz aynısınız' lafını beynimde kazıdığım yerden siliyorum. Mutluluğu her insan gibi hak ediyorum. Mutluluğu beklemiyorum çünkü boşlukta değilim. Mutlu olmak için fırsatlar yaratıyorum. Düzenli nefesler alıyorum. Aldığım nefeslerle senden değil kötülüklerden arındığımı hissediyorum. Sen benim için biten kötü bir aşk değildin. Her aşk güzeldir. Ben artık aşk acısı çekmiyorum sağlıklı düşünebiliyorum. O yüzden kötü bir aşk yaşadığımızı düşünmüyorum. Sana şans vermeye son verdiğimden beri hayatımdan aldıklarını geri alıyorum. Bayağı bildiğin toparlanıyorum. Sensiz gülebilmek diye bir şeyde varmış demek. Sensiz yaşayabilmenin bilincini tadıyorum. Artık şişik gözlerle ıslak bir yastıktan uyanmıyorum. Gülümseyerek uyanıyorum. Benden çaldığın güvenimi geri kazanıyorum. Aynaya bakmaya tahammül edebiliyorum. Aslında sağımda solumda beni seven çok insan varmış. Ben bakıpta görememişim. Ben baktığım her yerde sadece seni görmüşüm. Artık bitti kendime çektirdiğim işkencelerim. Senin gözlerinde gördüğüm mutluluğu şimdi kendi  gözlerimdeki ışıkta görebiliyorum. Mutluyum ben sensiz. Dahada iyi olacağım. Gerçekten zerre kadar umurumda değilsin.. demek isterdim ama duyunca başa döndüm. Eski sevgilinle barıştığını duyunca başa döndüm. Elim ayağım titredi. Çenem tutuldu, nefesim kesildi. Unuttum dediğim her şey başa döndü. Gözümde yaş kalmayana dek ağladım. Yine yaptın yapacağını. Yine bir şekilde geldin kalbimi dağıttın ve gittin. Baharda bana kış getirdin. Göz kalemim çok aktı yine o kızla barıştığını duyduğum gece. Yine dudaklarımı ısıra ısıra patlattım. Şimdi gülüyorum yalandan, kendim hariç herkesi düzeldiğime inandırdım. Arada bakıyorum o kıza. Belki o olmasaydı barışırdık diyorum. Aklımdan belkili keşkeli cümleleri çıkaramıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder