21 Temmuz 2013 Pazar

Sen


Küçüğüm daha, doğru kararlar veremiyorum. Gerektiğinde gidemiyorum, gerektiğinde bitiremiyorum. Farkında olmadan kalbimi öldürmeyi tercih ediyorum. Sonrası hep aynı. Biten sende bitiyor, giden benden gidiyor. Hep benim canım yanıyor. Canım da sensin ya zaten. Kıyamam, yakma kendini. Sen en çok bende güzelsin, en çok bende aydınlık. Ve şimdi gittin. Benden aydınlığımı aldın, bana loş boğucu bir ışık bıraktın. Burada olan tek şey çaresizlik. Bunu sen bilemezsin, bırakıp gittiğin küçük kalbim bilir. Sen bunları yanlış anlama, sen sana kızgın olduğumu sanma. Bende kızgınlık geçici, sana olan aşkım kalıcı. Ne olursa olsun sevip bütün hatalara rağmen vazgeçememek diye bir şey var. Birde üstüne açık açık geri istemek var. Bunlar hep gurursuzluk işte. Aşkta gurur olmaz, aşkta sen olur ben olur. Aşkta biz olunur. Sen ben olamadın, seni ben doya doya yaşayamadım. Sen bende ayrıldın, ben senden kopamadım. Kalbime sığmazdı yüreğim, onu sana vermiştim. Sen giderken geri vermedin, sen giderken bile beni sevemedin. Bu ani bir veda, bu ani bir kaçış. Hızlı oldu, kolay oldu senin için. Sancılı oldu, fena oldu benim için. Yokluğun kocaman, her hecemi dolduruyor. Sadece içimde değil yastığımda, midemde, çayımda, her şeyimde sen varsın. Göz yaşlarımdasın, midemde uçuşan kelebeklerimsin, çatlak bardağımdan akıttığım da sensin. Bitmezsin, kolayına çekip gitmezsin. Gitmekle hayat yaşananları silmez, bitmekle unutturur. Parça parça derinlere kaldırır. Sen kapanmıyorsun, unutturmuyorsun, beni rahat bırakmıyorsun. Bin kalp sancısına bedelsin sen. Beynimi uyuşturuyor, nefesimi kesiyorsun. Ölmek istiyorum, bunu biliyorsun yinede gidiyorsun. İşte bu kadar sevmiyorsun. Öldürüyorsun beni içinde, öldürüyorsun içinde olan kalbimi, öldürüyorsun ruhumu. İçi boş bir bedene çeviriyorsun beni. Her noktam seni zikrediyor, eğreti bir düşünceye kapılıp çekip gidiyorsun ve çekip vuruyorsun 'bensiz de yaşarsın' diyerek. Bırakıyorsun beni onlarca soruyla bir başına. Bırak zaten, umurunda değil ki. 'Sevmemiş işte' diyerek boş vermek isterim. Yapamam, beceremem. Kimse beceremez onca anı, sözler, mutluluklar varken kimse birden silemez, seven silemez. Sen sildin, sen sevemedin. Sen kandırdın, kötüsüm, adisin. Olsun, fark etmez ben yinede seviyorum. Nefret etmeye çalışıp çırpındıkça daha çok içine giriyorum. Gidemiyorum, gitmek kolay ben bitiremiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder