14 Kasım 2014 Cuma

Geçmiş Bir Adamda Takılı Kaldım


Tabi kendimi öldürmek istemiyorum değil. Çünkü nefret ediyorum kendimden. Çünkü göz yaşı döküyorum. Tabi senin için değil senin yüzünden kendime yaşattıklarım için. Üstelik gözlerimin önünde yittim. Bu yüzden kendimi boğazlamak istiyorum. Her ağlayışımda hiç bir uğruna yaptıklarım aklıma geliyor. Nefes alamıyorum ve tırnaklarımı boğazıma geçiriyorum. Üstelik bunlar Allah'ın belası bir sen yüzünden oluyor. Tutamayacağın sözler verip korkaklığının arkasına sığınmasaydın keşke. Kendimden nefret edeceğim raddeye getirmeseydin beni keşke. Birazcık adam olsaydında yolun başındayken defolup gitseydin keşke. Elem Elem nereye kadar bu işkence? Öl artık içimde. Ben seni sevmeyi sevmiyorum, ben seni onca adiliğine rağmen istemeyi istemiyorum. Aniden içime düşen şu şeyden kurtulmak istiyorum. Geceleri uyuyabilmek istiyorum. Lütfen artık açık kapı bırakmadan tamamen gider misin. Çünkü ben o kadar geri zekalıyım ki biliyorum seni yine gelsen yine canım acıya acıya affederim. Ve bunu çok iyi biliyorsun sen. Bu yüzden bir gidip bir geliyorsun. Karşı koyamıyorum sana. İşte bu yüzden bileklerimi dikine kesmek istiyorum. Çünkü ben geçmiş bir adamda takılı kaldım. Yakmış, parçalamış, umursamamış, hayatımın ortasında bulunmuş, hayatına beni zoraki sokmuş. Becerememiş, korkakmış, çekip gitmiş. Giderken kendini acındırmış. Seversem yine terkedilirim demiş, yeniden güvenebilmem zaman alır demiş. Kendince çok haklıymış. Ardında bıraktığını hiç düşünmemiş. Arsında bıraktığının yaşlarının her bir damlasının hesabını vereceğini hesaba katmadan gitmiş. Terk edilirim diye korktuğunu söylerken terk edip ardındakine korktuğu şeyi yaşatmış. Egoistmiş, megolamanmış. Aslında sevilmeyi hiç haketmemiş. İşte bunları bile bile hala kalbimde yer edindiğin için lime lime etmek istiyorum kendimi. Sen yavaş yavaş yokluğunla beni öldürmeden ben kendimin sonunu yazmak istiyorum belkide. Çünkü biliyorum yaşarsam sana yenilirim. Dayanamam seni geri isterim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder