13 Aralık 2013 Cuma

Allah Kahretmesin Beni



Bu günlerde perdeleri hiç açmıyorum. Güneşi görmeye tahammülüm yok. Yataktan da çıkmak istemiyorum. Günlerce uyumak hatta hiç uyanmamak istiyorum. Koskoca eve sığamıyorum, bir köşede sinip kaybolmak istiyorum. Nefesimi kesen düşüncelerden kurtulmak istiyorum. Evet tek istediğim senden kurtulmak ve kalbimi senden kurtarmak. Beceremiyorum işte, kendimi oradan oraya savuruyorum. Artık hiç konuşamıyorum,  sürekli düşünüyorum. Düşündükçe beynim parçalanıyor, kendimden nefret ediyorum. Bu halde olmamın sebebinin senden çok kendim olduğunu düşünüyorum. Allah kahretmesin beni, aptal gibi ne kadar çok sevmişim seni sevmeyi. Gidişinle ne kadar çabuk yenik düştüm dört duvara, ne kadar meraklıymışım bir köşeye sinip bayılana kadar ağlamalara ve utanmadan beni bu hale düşüren adamı hala sevmeye. Ne bileyim işte, kafam karma karışık hiç bir şeyi birleştiremiyorum sadece beni üzmene izin verdiğim için kendime kızıyorum. En çok da sonunu bile bile olmayacak bir adama kendimi kaptırdığım için ve 'Çok sevince engel olamıyor insan' yalanına yenik düştüğüm için kendime kızıyorum. Öyle anlamsızca bir köşede düşündükçe dibe vuruyorum. Gerçekten nefes alamıyorum, bağırarak ağlamak istiyorum. Kendime tahammül edemiyorum. Kendime acıyorum. Senin yüzünden bundan sonra kimseyi sevemeyeceğim, mutlu olamayacağım.  Çünkü güven diye bir şey bırakmadın. Dün seni çok seven birinin ertesi gün aniden gitmesi nedir bilir misin? Bir sabaha sensiz uyanmak nedir bilir misin? Düşünsene, bir sabah uyanıyorsun ve aşık olduğun artık hayatında yok. Tabi sen nereden bileceksin bunları. Ama ben çok iyi biliyorum bunları, sen yaşattın bana. Beni kaybetmekten korkmayanla ne işim olabilir ki? Salağım işte ben. İnsanların değişmeyeceğini bile bile bir umut diyerek kendimi yıpratıp kandırıyorum. Ağlamaktan artık gözlerimden yaş gelmiyor. Bazen 'ben bunları yaşayacak ne kötülük yaptım?' diyorum. 'Artık sevmek istemiyorum' diyerek hıçkırıklarla ağladığım kaçıncı sabahlayışım bilmiyorum. Perdeler ne zamandır kapalı bilmiyorum. Sahi ne zaman gittin? Tam olarak ne zaman bitirdin sen beni, bizi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder