24 Aralık 2012 Pazartesi

Eski Biz Olalım

Salak değilim. Farkındayım bitti aramızdaki bir şey. Belki güven bitti, belki sevgi, belki bağlılık belkide aşk bitti. Sahi yavaş yavaş tükeniyor muyuz ? Bitiriyor muyuz bizi ? Yoksa benim yine kaybetme korkusundan yaptığım kuruntulardan mı ibaret hepsi ? Hayır, hayır kesinlikle hissediyorum. Bitti bir şeyler. Özledim diye mesaj attığında bile midemde hemen harekete geçen kelebekleri artık ne mesaj atarsan at hissedemiyorum. Belki sen belki ben belkide ikimiz bilmiyorum ama öldürdük onları. Eskisi gibi değil hiçbir şey. Kavga bile etmiyoruz. Yaşadığımız şey neyse zorunluymuş gibi. Bitirmek istiyormuşuz ama birbirimizi üzmeye kıyamıyormuş gibi. Bitmesin. Yani böylede devam etmesin aslında. İlk başladığımız günlerdeki gibi olsun her şey. Olmaz mı ? Yine beni sevdiğini söylediğinde bile heyecanlansam, yüzümde salak bi sırıtış olsa... Çok mu şey istemiş olurum ? Ben seni özledim ama eski seni daha çok özledim. Lütfen onu bana geri verir misin ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder