25 Kasım 2012 Pazar

Yağmur



Şimdi yağmuru izliyorum
O kadar hızlı düşüp dağılıyor ki
Beni terkettiğin de dağılmış kalbim gibi
Gözlerimin önünden süzülen anıların biranda akıp gitmesi gibi
Camın arkasından ne kadar sessiz görünüyor aslında
Sadece bir kaç fısıltı var etrafta
Kalbimdeki sessiz gürültülere benziyor kimsenin göremediği
Buğulu cama sevdiğinin baş harfini yazan aşıklar gibiydik
Şimdi ise içimden hiçbir şey gelmiyor
Ne unutmak, ne hatırlamak
Yağmur gibi akıp gitse duygularım
Yada şimşek gibi gürlesem içimi döksem
Yapamıyorum işte, bu kadar basit değil yada olmamalı zaten
Nefes bile alamıyorum aslında
Keşke gözlerimi kapatsam yanımda sabahlasan
Çok mu geç bizim için artık
Hani hiçbir şey için geç değildi, hani geç olamazdı
Ben bunlarla kendimi yorarken sen nerdesin ?
Yağmur durdu gözlerim hala neden durmadı ?
Akıp gitsene sende benim ömrümden
Yıllarımı versene gecikmeden
Şimdi gözlerim kapanıyor
Buğulu camda adın,hayalin omuzum da nefesinle uyuya kalıyorum
Bir günü daha sensiz kalemimle geçiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder